Ohjeet ja asiakirjat
Nouto-ohjeet

Näin noudat meiltä materiaalia

Mietitkö, miten voit noutaa meiltä kierrätysmateriaalia? Seuraa vain alla olevia ohjeita! Sivun lopusta löydät myös vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Kun haet kierrätysmateriaaleja Helsingin, Järvenpään ja Vantaan laitoksiltamme, sinun tulee käydä läpi kaikki alla mainitut vaiheet 1-6. Kaksi ensimmäistä vaihetta tulee hoitaa jo ennen laitokselle tuloa. Vaiheet 3-6 liittyvät sitten itse kuorman hakuun.

Mäntsälän laitoksella käytämme akselipainoja, joten alla olevista vaiheista tulopunnitus (4) ja lähtöpunnitus (6) jäävät pois.

Myös Pornaisten laitoksilla käytämme akselipainoja. Alla olevista vaiheista jäävät pois tunnistautuminen (3), tulopunnitus (4) ja lähtöpunnitus (6). Nouto-ohjeet saat erikseen laitospäälliköltä.

Mikäli haluat ennen noutoa lisätietoja tai tarjouksen meiltä, lähetä meille yhteydenotto- tai tarjouspyyntö alla olevan painikkeen kautta.

01. Sovi myynnin kanssa noudosta

Ennen materiaalin noutoa laitokseltamme sinun tulee ensin ottaa yhteyttä myyntiimme. Siten varmistamme yhdessä, että nouto on mahdollinen ja mitä edellytyksiä sille on.

Alla olevan painikkeen kautta löydät myynnin yhteystiedot laitoskohtaisesti kunkin laitoksen alta.

Näytä myynnin yhteystiedot

02. Hoida asiakirjat kuntoon

Mikäli olet hakemassa betonimursketta, onhan sinulla sen hyödyntämiseen lupa? Jos ei, autamme sinua mielellämme ilmoituksen tekemisessä viranomaisille (MARA-ilmoitus ELY-keskukselle tai hyödyntämisilmoitus kunnan ympäristökeskukselle).

Tutustuthan etukäteen myös hakemasi materiaalin toimitusehtoihin?

Siirtoasiakirjan laatiminen on meidän vastuulla, joten siitä sinun ei tarvitse huolehtia.

Näytä asiakirjat

03. Tunnistaudu saapuessasi laitokselle

Tunnistaudu ennen punnitusta tekstiviestillä Helsingin, Vantaan ja Järvenpään laitoksilla. Mäntsälän laitoksella tunnistaudu soittamalla asiakaspalvelunumeroon. Laitoskohtaisen ohjeen löydät alla olevan "Valitse laitos"-painikkeen takaa em. laitoksille.

Varmistathan, että annat tiedot oikein, esim. kuorman tilaajan nimi (= maksaja, jota laskutetaan) ja työnumero, koska ne vaikuttavat laskutuksen oikeellisuuteen. Jos joudumme korjaamaan laskua jälkikäteen tunnistautumisen yhteydessä väärin annettujen tietojen vuoksi, joudumme laskuttamaan tehdystä työstä.

Vierailijan turvallisuusohje

Me Circulationilla haluamme osaltamme varmistaa, että vierailusi sujuu turvallisesti laitoksellamme ja pääset terveenä kotiin. Tästä syystä ohjeistamme turvallisuusasioita myös laitoksillamme vieraileville. Tutustuthan tämän linkin takaa löytyvään vierailijan turvallisuusohjeeseen ennen ensimmäistä vierailuasi laitoksella.

04. Tulopunnitus

Aja tulopunnitukseen, kun vihreä valo palaa. Pidä ajoneuvo paikallaan vaa'alla, kunnes valo vaihtuu vihreäksi ja voit poistua vaa'alta.

05. Materiaalin lastaus

Lastaamme haluamasi materiaalin ajoneuvoosi, kun olet siirtynyt vaakakopilta saamiesi ohjeiden mukaiseen paikkaan laitoksellamme.

06. Lähtöpunnitus ja palautteen anto

Aja lähtöpunnitukseen vihreän valon palaessa niillä laitoksilla, joilla on käytössä vaaka. Pidä ajoneuvo paikallaan vaa'alla, kunnes valo vaihtuu vihreäksi ja voit poistua vaa'alta. Ota punnitustosite mukaasi automaatista. Jos et jostakin syystä saanut tositetta automaatista, pyydä se vaakakopin henkilöstöltä.

Lähdettyäsi laitokseltamme saat vielä tekstiviestin, jossa kerrotaan kuormasi paino. Viestissä on myös linkki palautekyselyymme, johon toivomme sinun vastaavan. Mikäli et jostakin syystä saa tekstiviestiä ja haluat antaa palautetta meille, voit tehdä sen tämän linkin kautta

Myytävät kierrätysmateriaalit

Myymme CE-merkittyä betonimursketta hyötykäyttökohteisiin sekä bio- ja kierrätyspolttoaineita voimalaitoksiin.

Usein kysyttyä

Miten saan korjattua punnitustositteella olleen virheellisen tiedon?

Jos kuljettaja on antanut virheellistä tai puutteellista tietoa tunnistautuessasi laitoksemme vaa'alla, esim. tilaaja (jota laskutetaan) on väärin tai työmaakoodi puuttuu punnitustositteelta, kannattaa ottaa yhteyttä meihin puhelimitse ko. laitoksemme asiakaspalvelunumeron kautta jo samana päivänä. Pystymme silloin korjaamaan tiedon jo punnitustapahtumalle ja tiedot menevät oikein laskutukseen.

Laitostemme yhteystiedot löydät täältä.